2011. november 30., szerda

Csak azért, hogy ne mindig hús legyen...

Egy nagyon kedves barátnőmtől ismét egy nagyon praktikus tippet kaptam, ami szerintem nagyon sokak számára lehet hasznos. Nálunk sokszor előfordul, hogy a burgonyaprürét sikerül elsokalnom, ilyenkor másnap már igen nehezen veszem rá magam arra, hogy még egyszer megegyem. Kidobni sajnálom, de az még sosem jutott eszembe, hogy "újrahasznosítsam", és valami "egész más" köret készüljön ugyanazokból a hozzávalókból. 

A tipp a következő: Ha megmarad a krumplipüréd, tegyél hozzá egy kis lisztet és süsd ki kevés vajon forró teflonban. Egy evőkanálnyit tegyél a teflonba és lapíts el, majd ha az egyik oldala megsült forgasd meg. 

Nekem nagyon tetszett az ötlet, így amikor hazaértünk el is újságoltam itthon mindenkinek. És milyen jól tettem: a szüleimnél tegnap krumplipüré volt ebédre, és hát megmaradt egy része, úgy, hogy kaptak az alkalmon és gyorsan ki is próbálták. Édesanyám tett hozzá házi kolozsvári szalonnát és gombapörkölttel tálalta. Most az ő fényképét osztom meg. 

Sült burgonyapüré gombaprökölttel

Az biztos, hogy gyakran fogom alkalmazni, mert igazán finom és ötletes köret.

Remélem más is tudja hasznosítani...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...