2012. január 22., vasárnap

Köszönet

Ismét díjakat kaptam, méghozzá Gerditől és M.K.-tól akiknek ezúton szeretném megköszönni, hogy gondoltak rám. Már a Marisztól kapott díj kapcsán is mondtam, hogy nagyon nehéz lenne választani közületek, és hát az az igazság, hogy ez a díj már majdnem mindenkinél járt, ezért én most is mindenkinek ajánlanám, és küldeném, mert tényleg mindenki megérdemli.
Három dolgot már megosztottam Veletek, de akkor jöjjön még három...:)

1. Több mint 10 éven keresztül versenyszerűen sportoltam, méghozzá cselgáncsoztam és birkóztam - elég nőies sportok, ugye? Azóta is hiányzik néha, és jó visszagondolni rá, de most már inkább zumbafüggő vagyok!
2. A munka mellett tanulok és igyekszem megszerezni a második diplomámat, amit nagyon élvezek annak ellenére, hogy néha nehézségekbe ütközök.
3. Van egy kutyusunk, a Negra, aki a szüleimnél lakik, akik ennek annyira nem mindig örülnek, de mindenki imádja, mert Őt nem lehet nem szeretni...:)

Ő Negra, a kis cukorborsó

Tündérvirág

4 megjegyzés:

  1. Lilla, szívesen:-)
    Érdekes dolgokat árultál el magadról. Tényleg "nőies" sportot űztél, és versenyszerűen... le a kalappal:-) Az előtt is, hogy élvezni tudod a tanulást -én nagyon utáltam, mert kényszer volt, és időhiány, és értelmetlen... vagy mégsem?-. Sok sikert Neked hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nekem saját döntés volt és hidd el, hogy előbb-utóbb a tanulás meghozza a gyümölcsét! Neked pedig gratulálok a munkához!

      Törlés
  2. Aranyosak vagytok a kutyussal!!! :)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...