2012. január 15., vasárnap

Szeretem a krumplit játék Évánál

Éva a blogján egy nagyon ötletes játékot hirdetett, aminek a lényege, hogy olcsó burgonyás ételt készítsünk el. Sokat gondolkodtam, hogy melyik receptemet válasszam, mert van a tarsolyomban egy nagy kedvenc, a túrós rakott burgonya, de aztán úgy gondoltam, hogy maradok a legolcsóbb, és legegyszerűbb ételnél, amelyet nemrégen tettem fel az oldalra, a héjában sült burgonyánál sült lilahagymával és fűszeres tejföllel
Túl sokat nem is írnék róla, mivel már az előző írásomban mindent elmondtam róla. Szerintem érdemes kipróbálni.

A határidő ma éjfél, szóval aki kedvet kap, Évánál megtalálja a játék menetét, még van idő!!!

A játék logója: 



A receptet csak a játék miatt ismétlem meg: 
2 főre: 8 db bugonya, 1 kisebb doboz tejföl, 1. ek. Lucullus tejföl ízű sültburgonya fűszerkeverék, 4 fej lilahagyma



A burgonyákat megmossuk, egy tepsiben kb. 45-50 perc alatt 200 fokon készre sütjük. A hagymákat csíkokra vágjuk, egy kevés olajon megpirítjuk, a tejfölt pedig a fűszerrel összekeverjük, és tálalhatunk is...:)


Szóval aki kedvet kapott hajrá, még éjfélig van idő...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...