2012. február 11., szombat

Díjat kaptam

Ma két nagyon kedves blogtársnőmtől is díjat kaptam aminek nagyon örültem. Flórától és Pannától kaptam, amit itt is nagyon köszönök nekik.


 A szabályok a következők:

1. Említsd meg a blogodon a személyt, akitől kaptad.
2. Válaszolj a feltett kérdésekre.
3. Árulj el magadról egy dolgot, amit eddig még nem említettél a blogodon.
4. Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak szeretnéd.
5. Értesítsd a díjazottakat.

A kérdések:

1. Melyik a kedvenc smink kelléked?
2. Mi volt 2011 trendje (öltözködésben)?
3. Mi a kedvenc desszerted?
4. Mi a kedvenc színed?
5. Mi a keresztneved?
6. Mi volt az utolsó dal, amit meghallgattál?
7. Kutyák vagy macskák?

Válaszaim...:)

1. Szemhéjtus, szempillaspirál
2. Nekem a leggings, és a hosszú polók, pulcsik...:) Gyors, könnyed öltözék...:)
3. Szinte minden ami csokis. Talán a keksztekercs és a lúdlábtorta van az első helyen, de a túsós sütiket is imádom, meg a marcipánt töménytelen mennyiségben...:)
4. Fekete, fehér, rózsaszín, szürke
5. Lilla...:)
6. Éppen Nóta tv-t hallgatunk, szóval mindenféle mulatós, de a nagy kedvencem Ossiantól a Társ a bajban, vagy bármelyik másik szám tőlük. 
7. Kizárólag a kutya, pici vagy nagy, nagyon szőrös, vagy kevésbé, mindegy...

Egy dolog Rólam: Nagyon szeretek tanulni, mondhatnám, hogy szinte függő vagyok...:) Mindig vannak előttem új célok. Ha minden ilyen jól megy mint eddig, még egy évem van az egyetemből. Már azt is tudom, hogy mit fogok utána tanulni...:)

Én továbbra is úgy vagyok vele, hogy nem adnám tovább, mert vagy már megkaptátok a díjat, vagy Tőletek megkaptam, és egyébként is akiket olvasok, azoknak mind küldöm, mert mindenkinek nagyon szeretem a blogját.



 

2 megjegyzés:

  1. Öltözködésben én is hasonló ruhákat részesítek előnyben :) A tanulás része is milyen igaz :) Mondjuk én most meguntam egy időre, de tényleg úgy vagyok vele én is minél többet tanulok rájövők, hogy nem tudok eleget :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a tanulásból sosem elég...:) Én még nem untam meg, és nagyon bízom benne, hogy nagyon soká jön el az az idő, amikor megunom...:) Bár egy kis pihi tényleg jól jönne néha...:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...