2012. május 1., kedd

Hosszú hétvége

Hát egy jó pár napja nem írtam már a blogba, de ennek az oka csak annyi, hogy mi már pénteken elutaztunk és csak ma jöttünk haza a Párommal.
A barátainknál töltöttük a hétvégét Biatorbágyon, majd a hazafelé a testvéreméknél voltunk két napot, szóval igen tartalmas országjáró túrát tettünk...:)

Nagyon jól sikerült a hétvégénk, jól el is fáradtunk a nagy pihenésben...:)

A Biára tartó utunk során megálltunk Tatán, ahol megnéztük a várat, sétáltunk egyet, majd a tó melletti étteremben ebédeltünk egyet, és így indultunk tovább. A vár kívülről csodaszép, a környezete nagyon szépen rendbe van tartva, ami elég ritka manapság. Talán annak köszönhető, hogy körbe lehet sétálni, sőt igazából átjáró útként is használják a helyiek. Nagyon sokan voltak, mivel igazán szép idő volt már pénteken délelőtt is, kellemes sétálós, kirándulós.
A hétvége további részét Bián töltöttük, ahol jókat beszélgettünk a barátokkal, és kellemeseket sütögettünk, fözögettünk kint a kertben...:)
Vasárnap délután indultunk tovább a testvéremékhez Székesfehérvárra, ahonnan csak ma reggel jöttünk haza. Az egész hosszú hétvége alatt vad, hal és pálinka fesztivál volt Agárdon, így azért tegnap mi is kinéztünk arra, ahol egy nagyon kellemes délutánt töltöttünk el.
Jó régen voltunk már így több napot együtt a tesómékkal, szóval jól is esett már egy jót beszélgetni, társasoszni...:)

Ma pedig hazaérkeztünk, kellemesen elfáradva...:) Persze Dexter ez idő alatt sem tétlenkedett, mert mire hazaértünk az egyik csodaszép bokor alját sikerült megszabadítani az ágaitól, hogy jól aláférjen és ott tudjon hűsölni...:) Az ágakat pedig a bejárati ajtó elé halmozta...:) Persze azért minden nap volt kényeztetve, mert eljöttek hozzá, de már nagyon hiányoztunk neki, szóval nem győztünk vele játszani órákon keresztül, mire lenyugodott...:)

És akkor csak néhány kép Tatáról és rólunk:

És jövök a még elmaradt múlt heti ételekkel is. nemsokára..:)

1. Nagyon szép tényleg a vár és környéke, irigylésre méltó programotok volt!! És még főznöd sem kellet! ;D Aranyosak vagytok a fotókon, jó volt Tőled is ilyen beszámolót olvasni! :) Várom az elmaradt étkeket! :))

1. Köszönöm Barbi, nagyon szeretem a közös képeinket...:)

2. Imádom a várakat, és ebben a várban még nem jártunk, jó volt nézegetni egy kicsit a fotóidon! Remélem hamarosan Mi is sétálhatunk ebben a várban és körkényékén, tényleg nagyon szép! De Ti is nagyon helyesek vagytok! :D Dextert pedig üdvözlöm! :))))
    Ja és jó tanulást - csak azért, hogy ne feledkezz el róla! ;-)

1. Dexter köszöni...:) Hát igen pedig a tanulásról elég jól sikerült megfeledkeznem eddig...:)

3. De jó volt Nektek! Igazán szép időt fogtatok ki. Én is szeretem az ilyen kirándulós programokat!

4. Nagyon szép kirándulásotok volt. Nagyon helyesek vagytok a pároddal. Kellemes hosszú hétvégétek volt. Várom a recepteket.

5. Nagyon jók a képek, Tata nagyon szép, már rég jártunk ott. A várakat én is nagyon szeretem. Mi is sokat kirándultunk, a négy nap alatt háromszor, jól el is fáradtunk, de nagyon szép helyeken jártunk, majd a Pilisi blogomra teszem fel a képeket, amint lesz időm.

6. Jó sűrű és igazán élvezetes programotok volt. Csodaszép helyen kirándultatok,nagyon klasszak a képek, jó látni Benneteket. Már többször készültünk Tatára, de valamiért mindig elmaradt, de reménykedem hogy egyszer csak eljutunk. Nagyon tetszik Dexter esete a bokorral.:)))

1. Köszönjük, nekem Dexter esete annyira nem, főleg, hogy tegnap is pont egy ilyenre érkeztünk haza...:)

7. JAjj, de szuper programjaitok voltak és jók a képek is:) Nálunk is hasonló hétvégi program őrület volt, úgyhogy egy cipőben járunk a bejegyzések elmaradásának terén:)

8. Szuper helyeken jártatok!Tata csodás hely,régen sokat kirándultunk oda, mi is:)

1. Köszönöm, tényleg szép, mi még nem jártunk erre kirándulóban, csak én voltam néha edzőtáborozni...

9. Csodás hétvégétek volt! Nagyon jól tudnak esni időnként ezek a baráti-családi találkozások, csak úgy, különösebb ok nélkül:)

1. Köszönöm, tényleg jól tud esni néha egy-egy ilyen hosszú hétvége...:)

10. Valahogy így voltam én is ezzel a hosszú hétvégével,inkább kirándultunk a barátainkkal, nem főztem semmit :)
    Szuperek a fotók, látszik, hogy jól éreztétek magatokat.

1. Köszönöm szépen, nagyon klassz volt, tényleg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...