2014. március 7., péntek

Eper-szilva-kókusz smoothie

Azt hiszem ez eddig a legeslegfinomabb - igen így egybe ;) - smoothie, amit kóstoltam. 

Szofika játékára is ezzel nevezek, mert azt gondolom, hogy az eddigi legextrább, és legselymesebb ízvilágú az összes általam készített turmix közül. 

Szofikánál szebbnél szebb, és finomabbnál finomabb smoothiekat láthattok, én is gyakran merítek tőle ötletet, mert ezek az italok tényleg feldobják az ember napját már kora reggel is :)

A játékot itt olvashatjátok: 

Na és akkor jöjjön az a híres smoothie :)


Hozzávalók:

1 nagy marék eper - nálam fagyasztott, de lassan jön a szezon :)
 2 dl krémesebb kókusztej,
6-7 szem  aszalt szilva - nálam házi, 
1 ek. kókuszchips (vagy reszelék, ha nincs chips),
1/4 citrom leve,
1 mk. méz


Elkészítés:

Az epret félig kiolvasztottam, majd a többi hozzávalóval együtt egy mély edénybe tettem, és botmixerrel összeturmixoltam, majd pohárba töltöttem, és felhörpintettem...:)

Egészségetekre, próbáljátok ki, nem fogjátok megbánni. 


Tipp: Ez a kókusztej nagyon krémes, jó állagú, 85 % kókusz, és a maradék pedig víz, semmilyen egyéb összetevője nincs. Nagyon finom!



6 megjegyzés:

  1. Remekül hangzik, igazán sok energiát ad! :)

    VálaszTörlés
  2. El is hiszem hogy nagyon finom! Guszta!

    VálaszTörlés
  3. De nagyon jo ez Lilla,az aszalt szilva eszembe sem jutott meg ezugyben :)

    VálaszTörlés
  4. Hú, de finom lehet! Aszalt szilva turmixba... micsoda ötlet!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néz ki, nálam hétvége a smoothie time:) Aszaltszilvás az egyik kedvencem:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon guszta, kár, hogy már nincs a fagyasztómban eper! :) Még jó, hogy nemsokára terem a kertben! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...