2014. augusztus 14., csütörtök

Gyors pizza diétásan

Tegnap újra sütöttem a Páromnak a régi jól bevált pizzatésztámat, kicsit más köntösben. Szénhidrátcsökkentett verzióban ;)

Itt a többi pizzatészta recept is: http://megfozlek.blogspot.hu/search/label/pizza

A Párom tegnap azt mondta, hogy ezt nagyon eltaláltam. Szóval akkor legyen belőle egy gyors bejegyzés.

Hozzávalók:

150 gr zabliszt,
3 ek. olívaolaj,
150 ml víz (ez kb. lehet, hogy kevesebbet vesz fel, a tésztának formázhatónak kell maradnia),
1 cs. porélesztő,
1 tk. só


Elkészítés:

A tészta összes hozzávalóját egy tálba öntjük, majd pár perc alatt kidagasztjuk - akár kézzel, vagy géppel.  
A tésztát egy olívaolajjal kikent pizzasütő formába, vagy gáztepsibe egyengetjük - nem nyújtjuk, csak kézzel igazítjuk formára, és kellő vastagságúra, majd Megkenjük a paradicsomszósszal, és a kívánt feltéttel megpakoljuk. Végül magas hőfokon 200-220 fokon légkeveréses üzemmódban (ha nincs megfelel az alsó-felső is) 15-20 perc alatt készre sütjük.


Tipp:
Ha nagyon sok a feltét akkor a tésztát elő lehet sütni pár percig, majd utána rápakolni a többi hozzávalót.

4 megjegyzés:

  1. Gyors is, diétás is, finom is... kell ennél több? :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon eltaláltad én is azt mondom ! Guszta finom lehetett!

    VálaszTörlés
  3. Szia Lilla! Én is hasonlóan szoktam csinálni a családnak, épp a te gyors kelesztés nélküli pizzádból kiindulva :-) Szóval köszi az alapreceptet!! Tetszik az oldalad! Sok recept inspirál,ötleteket ad, főleg, mivel én is 1,5 éve paleózom, és a családnak is próbálok minél egészségesebbeket varázsolni. További sikeres sütést-főzést: Hajni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavaidat :) Jól esnek nagyon!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...