2015. január 24., szombat

Fokhagymás avokádókrém

Igazán nem rajongtam eddig az avokádóért, valahogy sosem sikerült igazán jó darabot kiválasztanom.
Most azonban úgy döntöttem, veszek egy éretlenebb fajtát, ami még viszonylag kemény, és beteszem egy papírzacskóba egy banán mellé, és megvárom míg megpuhul, így talán nem lesz kesernyés, mint az eddig vásárolt darabok.
Kb. egy hét múlva vettem ki a zacskóból, és láss csodát, tényleg működött a dolog :)

Hozzávalók:

1 érett avokádó kikapart húsa,
kb. 200 ml majonéz,
2 gerezd fokhagyma,
1 tk. citromlé, 
kevés himalája só






Elkészítés:

A majonézt készítettem el először. 1 egész tojásból, 200 ml kókuszolajból, 1 tk. mustárból, 1 tk. citromléből, és 1/2 mk. sóból. Mindent botmixerrel turmixoltam egy időben egy edényben (ez csak egész tojásnál működik!)

Majd ezt követően hozzáadtam a többi hozzávalót, és azokat is beleturmixoltam a majonézbe. 

Ízlés szerint zöldségekhez, édesburgonyachipshez, vagy bármilyen húshoz kínálhatjuk.


1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...